استاندارهرمزگان مطرح کرد:لزوم ایجاد مکان هان بهداشتی برای عرضه و فروش ماهی در سطح شهر

 

 

 
 
استاندار هرمزگان مطرح کرد:

لزوم ایجاد مکان هان بهداشتی برای عرضه و فروش ماهی در سطح شهر

استاندار هرمزگان گفت: سازمان صمت استان با همکاری دیگر دستگاه‌های مسئول، مکان‌هایی را در مناطق مختلف شهر بندرعباس جهت عرضه و فروش بهداشتی ماهی آماده کند.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار هرمزگان گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری دیگر دستگاه‌های مسئول، مکان‌هایی را در مناطق مختلف شهر بندرعباس جهت عرضه و فروش بهداشتی ماهیآماده کند.

همتی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با اشاره به تعطیلی ۱۴ روزه بازار ماهی فروشان بندرعباس بر لزوم عرضه بهداشتی ماهی در مناطق مختلف شهر بندرعباس تاکید کرد.

او گفت: نیاز است برای جلوگیری از تجمع مردم در بازار و همچنین دسترسی مردم محلات و مناطق مختلف به ماهی، مکان‌های عرضه بهداشتی ماهی و آبزیان با در نظر گرفتن تمهیدات لازم در طول سال نیز فعال باشند.

استاندار هرمزگان با اشاره به خسارت‌های وارد شده ناشی از شیوع بیماری کرونا به بخش گردشگری از جمله به هتل‌ها و مراکز اقامتی گفت: دولت تسهیلاتی را جهت پرداخت به فعالان این بخش برای جبران خسارت‌های آنان در نظر گرفته است.

همتی با اشاره به تقاضای صنوف برای تغییر ساعت کاری مراکز خرید و بازار‌های مسقف، افزود: بر اساس نظر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی، ساعت کاری مجتمع‌های خرید سرپوشیده تا بهبود آمار و شرایط مبتلایان به کرونا در استان همچنان تا ساعت ۱۸ خواهد بود.

او گفت: بازار سرپوشیده ماهی فروشان نمونه‌ای است که به دلیل آلودگی کرونا نگرانی‌هایی ایجاد کرده و باید برای سایر مجتمع‌ها با احتیاط تصمیم گرفت.

استاندار هرمزگان افزود: بر این اساس برای تغییر ساعت فعالیت این اماکن با تشکیل کمیته‌ای پس از بررسی کارشناسی، در جلسات بعدی ستاد تصمیم گرفته خواهد شد.

همتی با اشاره به اینکه تاکید ما به مردم همچنان در خانه ماندن و خودداری از تردد غیرضروری است،گفت: افرادی که ضرورت دارد برای شغل و فعالیت خود بیرون از خانه حضور داشته باشند باید طبق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی فعالیت کنند و این امر باید حتما از سوی شاغلان در اصناف و واحد‌های تولیدی و خدماتی و متقاضیان دریافت این خدمات رعایت شود.

او افزود: هرگونه تجمع در ساحل، پارک‌ها و بوستان‌ها ممنوع است و با عرضه قلیان نیز برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/ب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399برچسب:استاندارهرمزگان مطرح کرد:لزوم ایجاد مکان هان بهداشتی برای عرضه و فروش ماهی در سطح شهر, | 14:10 | نویسنده : سلطان |