استاندار هرمزگان: مدیران حق حضور در ستادهای انتخاباتی نامزدهای نمایندگی مجلس را ندارند

استاندارهرمزگان: مدیران حق حضور در ستادهای انتخاباتی نامزدهای نمایندگی مجلس را ندارند

مدیریت/سلطان

 

 حضور مدیران در ستادهای نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ممنوع بوده و اگرمدیری قصد چنین کاری دارد استعفا دهد.

استاندار هرمزگان روز چهارشنبه در نشست شورای اداری هرمزگان اظهار داشت: مدیران حتی در وقت شخصی هم حق حضور در ستادهای انتخاباتی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی را ندارند، همچنین نباید از امکانات در اختیار خود برای کمک به نامزدی استفاده کنند.

فریدون همتی ادامه داد: از سوی دیگر توقع می‌رود مدیران ، مردم را برای مشارکت حداکثری در انتخابات ترغیب و تشویق کنند.

رییس شورای اداری هرمزگان تصریح کرد: از مدیری که در زمینه انتخابات تخلف داشته باشد و برای وی پرونده قضایی تشکیل شود حمایت نمی‌کنم.

وی اضافه کرد: نامزدهای انتخابات بر اساس قانون موظف به افتتاح حساب و شفافیت در هزینه‌های انتخابات هستند و نهادهای نظارتی هم طبق وظیفه ذاتی و قانونی خود بر هزینه های تبلیغاتی آنان نظارت می‌کنند.

عملیات جابه‌جایی روستاهای در معرض سیلاب جاسک و بشاگرد از شنبه آغاز شود

رییس شورای اداری هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به سیلاب دی‌ماه در شرق هرمزگان پرداخت و ابراز داشت: عملیات جابه‌جایی روستاهای در معرض سیلاب منطقه شرق هرمزگان ( جاسک و بشاگرد) از شنبه آغاز و کمک هزینه معیشتی آنان نیز پرداخت شود.

همتی اشاره کرد: هرجایی سد، بند و سازه‌های آبخیز داری احداث شده از بروز سیلاب جلوگیری شده که نمونه آن سد سرنی در شهرستان میناب بوده و در آن ۳۵ میلیون متر مکعب آب ذخیره شد.

استاندار هرمزگان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: اموال دولتی برای خدمت رسانی به مردم بوده و مدیران از این اموال برای اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی جهت خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.

مدیران ترسو به استان لطمه می‌زنند

رییس شورای تامین هرمزگان گفت: این استان به مدیرانی شجاع و خطرپذیر توانمند در فرصت‌سازی از تهدیدها و محدودیت ها نیاز دارد و انتظار می‌رود مدیر از هر روزنه‌ای فرصت‌سازی کند.

استاندار هرمزگان با انتقاد از معطل ماندن کارها در چرخه‌های اداری ابراز داشت: گاهی انجام یک کار ۶ ماه طول می‌کشد که این پذیرفتنی نیست.

فقر حاصل عملکرد مدیران است

رییس کارگروه اشتغال هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به فقر و بیکاری اشاره کرد و گفت: وضعیت کنونی این استان حاصل کار ما مدیران است و گرنه هرمزگان پرظرفیت نباید فقیر و بیکار داشته باشد.

همتی بیان داشت: یکی از شاخه‌های اقتصاد دریا پرورش میگو بوده و هرمزگان هم دارای سواحل مستعد این فعالیت است، اما مردم ساحل نشین آن در فقر زندگی می‌کنند.

وی یادآور شد: حضور سرمایه گذاران پرورش میگو می‌تواند شرایط اقتصادی مردم را متحول کند ولی گاهی به اندازه‌ای مقاومت برخی بالاست که کار متوقف می‌شود.

استاندار هرمزگان یادآور شد: زمین های واگذاری شده برای پرورش میگو در جزیره قشم نمونه این مقاومت‌هاست، زمین‌های واگذار شده برخلاف گفته ها در خارج از حریم غارهای نمکی قرار دارد.

رییس شورای اداری هرمزگان اشاره کرد: نمونه دیگر در جزیره هرمز است که به سرمایه‌گذار مجوز تکثیر میگو داده شده اما اجازه پرورش میگو و حق کندن کوه را  ندارد.

همتی خاطر نشان کرد: اداره‌های متولی باید بر روی فعالیت‌های سرمایه‌گذاران نظارت داشته باشند تا کاری خارج از چارچوب مجوز صادر شده انجام نگیرد.

وی تاکید کرد: به واسطه کوچک و گردشگری بودن جزیره هرمز برنامه ای برای صدور مجوز پرورش میگو در آن وجود ندارد.

 

مشاهده صفحه نخست

 

 

بندرعباس ایرنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: